Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

Η Αρπαγή & η Δεύτερη Έλευση!



Tα Ματθ.κδ:29-31 είναι τα αγαπημένα εδάφια αυτών που αρνούνται ότι η Αρπαγή θα γίνει πριν από την Μ. Θλίψη. Αλλά, ακριβώς αυτά τα εδάφια αποδεικνύουν ότι η Αρπαγή και η Δεύτερη Έλευση είναι δύο τελείως ξεχωριστά γεγονότα.

Υπάρχει μια παροιμία που λέει «πράγματα που είναι διαφορετικά δεν είναι τα ίδια». Σαν Χριστιανοί, έχουμε μια δυσάρεστη τάση να διαβάζουμε τα πάντα, από τον Ματθαίο μέχρι την Αποκάλυψη και να προσπαθούμε να τα εφαρμόσουμε όλα στην εκκλησία. Αυτό όμως δεν είναι σωστό, επειδή όλη η Καινή Διαθήκη δεν είναι γραμμένη προς την χριστιανική εκκλησία.

Β’ Τιμ.β:15 Σπούδασον να παραστήσης σεαυτόν δόκιμον εις τον Θεόν, εργάτην ανεπαίσχυντον, ορθοτομούντα τον λόγον της αληθείας.

Η Βίβλος ζητά από τους Χριστιανούς στην περίοδο της εκκλησίας, με σαφή εντολή, να μελετάνε το λόγο του Θεού. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά υπάρχει εντολή να «ορθοτομούμε» αυτά που διαβάζουμε εκεί.

Υπάρχουν 3 ομάδες στην Αγία Γραφή, στις οποίες ο Θεός μπορεί να μιλάει ανά πάσα στιγμή, αλλά σίγουρα δεν είναι ίδιες. Πρώτη είναι οι Εβραίοι και το Ισραήλ της εποχής εκείνης και οι Εβραίοι που θα ζουν κατά τη διάρκεια της στενοχωρίας του Ιακώβ, αλλιώς γνωστή σαν η Μεγάλη Θλίψη. Η εξαγορασμένη με το αίμα του Ιησού Χριστού εκκλησία, είναι η δεύτερη ομάδα, και οι μη σωσμένοι Εθνικοί που συνθέτουν το υπόλοιπο του παγκόσμιου πληθυσμού είναι η τρίτη.

Σήμερα θα ασχοληθούμε, για άλλη μια φορά, με την κατανόηση της αλήθειας ότι η Αρπαγή διαφέρει από τη Δεύτερη Έλευση. Απολαύστε!

#1: Η ΑΡΠΑΓΗ ΕΙΝΑΙ Η «ΜΑΚΑΡΙΑ ΕΛΠΙΔΑ», ΕΝΩ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΛΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ.

Ξεκινάμε με αυτό πρώτα, γιατί είναι η μόνη διαφορά που οι περισσότεροι παραβλέπουν σε μια μελέτη των διαφορών μεταξύ της Αρπαγής και της Δεύτερης Έλευσης.

Στον Τίτο β:13, μιλώντας για την Αρπαγή, ο Παύλος την ονομάζει «μακαρία ελπίδα», μια ευτυχισμένη μέρα, χαρούμενη, ευλογημένη και καλότυχη μέρα. Αλλά στον Αμώς ε:18, μιλώντας για την ημέρα του Κυρίου, ο Θεός μας λέει ότι πρόκειται για μια ημέρα «μεγάλης θλίψης» και σε μεγάλο βαθμό πρέπει να την φοβόμαστε!

Τίτ.β:13 προσμένοντες την μακαρίαν ελπίδα και επιφάνειαν της δόξης του μεγάλου Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού,

Άμ.ε:18 Ουαί εις τους επιθυμούντας την ημέραν του Κυρίου· προς τι θέλει είσθαι αύτη διά σας; η ημέρα του Κυρίου είναι σκότος και ουχί φως.

Γι’ αυτούς λοιπόν που επιθυμούν να μπουν σ’ αυτή τη Μεγάλη Θλίψη και να βγουν είτε στη μέση, είτε στο τέλος, ο Θεός λέει: Ουέ!

Τώρα, πώς μπορεί η Αρπαγή και η Δεύτερη Έλευση να είναι το ίδιο; Διαβάστε στον Ιωήλ γ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αγριότητα και τη δυστυχία των ημερών πριν τη Δεύτερη Έλευση.

Την Αρπαγή πρέπει να την «προσμένουμε», την ημέρα του Κυρίου πρέπει να την φοβόμαστε.

Ησ.ιγ:9 Ιδού, η ημέρα του Κυρίου έρχεται, σκληρά και πλήρης θυμού και οργής φλογεράς, διά να καταστήση την γην έρημον· και θέλει εξαλείψει απ' αυτής τους αμαρτωλούς αυτής.

#2. ΟΙ 24 ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥΣ ΧΡΥΣΟΥΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑΣ ΤΟΥ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒ

Ο Παύλος λέει στην Β’ Τιμ.δ:8 ότι οι πιστοί θα λάβουν στέφανους «εν εκείνη τη ημέρα, ….πάντες όσοι επιποθούσι την επιφάνειαν αυτού», δηλαδή κατά τη στιγμή της Αρπαγής της Εκκλησίας. Ο Ιωάννης, στην Αποκ.δ, ανέβηκε στον ουρανό,  στο θρόνο του Θεού, και ομολογεί:

Αποκ.δ:4 Και κύκλω του θρόνου ήσαν θρόνοι εικοσιτέσσαρες· και επί τους θρόνους είδον καθημένους τους εικοσιτέσσαρας πρεσβυτέρους, ενδεδυμένους ιμάτια λευκά, και είχον επί τας κεφαλάς αυτών στεφάνους χρυσούς.

Δύο κεφάλαια πριν ξεκινήσει η στεναχωρία του Ιακώβ στην Αποκ.ς.

Β’ Τιμ.δ:8 του λοιπού μένει εις εμέ ο της δικαιοσύνης στέφανος, τον οποίον ο Κύριος θέλει μοι αποδώσει εν εκείνη τη ημέρα, ο δίκαιος κριτής, και ου μόνον εις εμέ, αλλά και εις πάντας όσοι επιποθούσι την επιφάνειαν αυτού.

#3. Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΛΕΥΣΗ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ

Στην Αποκ.ιθ:11-21, μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα τη Δεύτερη Έλευση του Ιησού Χριστού κατά τη μάχη του Αρμαγεδδώνα. Οι άγιοι της εκκλησίας, πάνω σε λευκά άλογα επιστρέφουν μαζί Του. Πουθενά στα σχετικά εδάφια δεν αναφέρει ότι θα λάβει χώρα ανάσταση αυτή τη στιγμή, σε πλήρη αντίθεση με την ανάσταση των αγίων της εκκλησίας για την οποία μιλάει ο Παύλος στην Α’ Θες.δ.

Α’ Θεσ.δ:16,17 επειδή αυτός ο Κύριος θέλει καταβή απ' ουρανού με κέλευσμα, με φωνήν αρχαγγέλου και με σάλπιγγα Θεού, και οι αποθανόντες εν Χριστώ θέλουσιν αναστηθή πρώτον, έπειτα ημείς οι ζώντες όσοι απομένομεν θέλομεν αρπαχθή μετ' αυτών εν νεφέλαις εις απάντησιν του Κυρίου εις τον αέρα, και ούτω θέλομεν είσθαι πάντοτε μετά του Κυρίου.

#4. Ο ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΛΕΙ ΣΤΟ ΚΔ’, ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΛΕΥΣΗ, Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΘΡΗΝΗΣΕΙ, ΑΛΛΑ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΑΡΠΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΧΑΡΑΣ

Tα Ματθ.κδ:29-31 είναι τα αγαπημένα εδάφια αυτών που αρνούνται ότι η Αρπαγή θα γίνει πριν από την Μ. Θλίψη. Αλλά, ακριβώς αυτά τα εδάφια αποδεικνύουν ότι η Αρπαγή και η Δεύτερη Έλευση είναι δύο τελείως ξεχωριστά γεγονότα.

Ο Ματθαίος ζωγραφίζει μια τρομακτική εικόνα φυσικών κρίσεων που θα έρθουν πάνω στη γη, και στη συνέχεια οι άνθρωποι θα δουν τον «Υιό του ανθρώπου» να κατεβαίνει από τον ουρανό. Ο Παύλος, από την άλλη πλευρά, δεν συνδέει τίποτα απ’ όλα αυτά με την Αρπαγή της Εκκλησίας. Επιπλέον, ο Παύλος λέει ότι στην Αρπαγή, ο Ιησούς έρχεται προσωπικά για την εκκλησία και την αρπάζει προς τον Εαυτό Του στα σύννεφα, αλλά ο Ματθαίος λέει ότι ο Ιησούς, αποστέλλει τους αγγέλους Του για να συνάξουν τους εκλεκτούς Του κατά την Δεύτερη Έλευση.

Ματθ.κδ:29-31 Ευθύς δε μετά την θλίψιν των ημερών εκείνων ο ήλιος θέλει σκοτισθή και η σελήνη δεν θέλει δώσει το φέγγος αυτής, και οι αστέρες θέλουσι πέσει από του ουρανού και αι δυνάμεις των ουρανών θέλουσι σαλευθή. Και τότε θέλει φανή το σημείον του Υιού του ανθρώπου εν τω ουρανώ, και τότε θέλουσι θρηνήσει πάσαι αι φυλαί της γης και θέλουσιν ιδεί τον Υιόν του ανθρώπου ερχόμενον επί των νεφελών του ουρανού μετά δυνάμεως και δόξης πολλής. Και θέλει αποστείλει τους αγγέλους αυτού μετά σάλπιγγος φωνής μεγάλης, και θέλουσι συνάξει τους εκλεκτούς αυτού εκ των τεσσάρων ανέμων απ' άκρων ουρανών έως άκρων αυτών. – δεύτερη έλευση

Α' Κορ.ιε:51,52 Ιδού, μυστήριον λέγω προς εσάς· πάντες μεν δεν θέλομεν κοιμηθή, πάντες όμως θέλομεν μεταμορφωθή, εν μιά στιγμή, εν ριπή οφθαλμού, εν τη εσχάτη σάλπιγγι· διότι θέλει σαλπίσει, και οι νεκροί θέλουσιν αναστηθή άφθαρτοι, και ημείς θέλομεν μεταμορφωθή.– Αρπαγή πριν τη Μ. Θλίψη.

#5. ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΛΕΥΣΗ, Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΑΜΟ

Ο Λουκάς λέει ότι όταν ο Ιησούς επιστρέφει για τον λαό του Ισραήλ, στη Δεύτερη Έλευση, ήταν ήδη σε έναν γάμο. Ο Παύλος μας λέει ότι μετά την Αρπαγή της εκκλησίας, συναντάμε τον Κύριο για το μεγάλο γαμήλιο δείπνο του Αρνίου. Αυτό το γεγονός δεν έχει να κάνει τίποτα με το Ισραήλ, είναι για την εκκλησία μόνο. Κατά τη δεύτερη έλευση αυτό το γεγονός έχει ήδη συμβεί.

Λουκ.ιβ:35-40 Ας ήναι αι οσφύες σας περιεζωσμέναι και οι λύχνοι καιόμενοι· και σεις όμοιοι με ανθρώπους, οίτινες προσμένουσι τον κύριον αυτών, πότε θέλει επιστρέψει εκ των γάμων, διά να ανοίξωσιν ευθύς εις αυτόν όταν έλθη και κρούση. Μακάριοι οι δούλοι εκείνοι, τους οποίους ελθών ο κύριος θέλει ευρεί αγρυπνούντας. Αληθώς σας λέγω, ότι θέλει περιζωσθή και καθίσει αυτούς εις την τράπεζαν, και ελθών εις το μέσον θέλει υπηρετήσει αυτούς. Και εάν έλθη εν τη δευτέρα φυλακή και εν τη τρίτη φυλακή έλθη και εύρη ούτω, μακάριοι είναι οι δούλοι εκείνοι. Τούτο δε γινώσκετε, ότι εάν ήξευρεν ο οικοδεσπότης ποίαν ώραν ο κλέπτης έρχεται, ήθελεν αγρυπνήσει και δεν ήθελεν αφήσει να διορυχθή ο οίκος αυτού. Και σεις λοιπόν γίνεσθε έτοιμοι· διότι καθ' ην ώραν δεν στοχάζεσθε, έρχεται ο Υιός του ανθρώπου. – Δεύτερη Έλευση.

Β’ Κορ.ια:2 Διότι είμαι ζηλότυπος προς εσάς κατά ζηλοτυπίαν Θεού· επειδή σας ηρραβώνισα με ένα άνδρα, διά να σας παραστήσω παρθένον αγνήν εις τον Χριστόν.– Αρπαγή πριν τη Θλίψη.

Αποκ.ιθ:9 Και λέγει προς εμέ· Γράψον, Μακάριοι οι κεκλημένοι εις το δείπνον του γάμου του Αρνίου. Και λέγει προς εμέ· Ούτοι είναι οι αληθινοί λόγοι του Θεού.

#6. ΤΑ ΔΥΟ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΡΤΑΣ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ

Στο βιβλίο της Αποκάλυψης, ο ουρανός ανοίγεται δύο φορές, κατά τις οποίες  η εκκλησία είναι άμεσα συνδεδεμένη. Στην πρώτη, ο Ιωάννης, σαν τύπος της εκκλησίας, ανεβαίνει στον ουρανό - ένα είδος Αρπαγής. Τη δεύτερη φορά είναι στην Αποκ.ιθ όπου οι λυτρωμένοι άγιοι που βρίσκονται ήδη στον ουρανό, έφιπποι σε λευκά άλογα επιστρέφουν με τον Ιησού κατά τη Δεύτερη Έλευση.

Αποκ.δ:1 Μετά ταύτα είδον, και ιδού, θύρα ανεωγμένη εν τω ουρανώ, και η φωνή η πρώτη, την οποίαν ήκουσα ως σάλπιγγος λαλούσης μετ' εμού, έλεγεν· Ανάβα εδώ και θέλω σοι δείξει όσα πρέπει να γείνωσι μετά ταύτα.

Αποκ.ιθ:11-14 Και είδον τον ουρανόν ανεωγμένον, και ιδού ίππος λευκός, και ο καθήμενος επ' αυτόν εκαλείτο Πιστός και Αληθινός, και κρίνει και πολεμεί εν δικαιοσύνη. Οι δε οφθαλμοί αυτού ήσαν ως φλόξ πυρός, και επί της κεφαλής αυτού διαδήματα πολλά, και είχεν όνομα γεγραμμένον, το οποίον ουδείς γνωρίζει ειμή αυτός, και ήτο ενδεδυμένος ιμάτιον βεβαμμένον με αίμα, και καλείται το όνομα αυτού· ο Λόγος του Θεού. Και τα στρατεύματα τα εν τω ουρανώ ηκολούθουν αυτόν εφ' ίππων λευκών, ενδεδυμένοι βύσσινον λευκόν και καθαρόν.

#7. Η ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΡΠΑΓΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΗ, ΕΝΩ Η ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΛΕΥΣΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ

Πουθενά στα γραπτά του Παύλου δεν αναφέρεται η ημερομηνία που θα πραγματοποιηθεί η Αρπαγή της Εκκλησίας. Μας δίνει ενδείξεις στην Β’ Θεσσαλονικείς, αλλά όχι συγκεκριμένη ημέρα. Ο Ιωάννης, από την άλλη πλευρά, μας λέει στην Αποκάλυψη πότε ακριβώς θα συμβεί η ημέρα του Κυρίου. Λέει ότι η δεύτερη έλευση συμβαίνει 1.260 ημέρες (τριάμισι χρόνια) μετά που η γυναίκα της Αποκ.ιβ φεύγει στην έρημο.

Β’ Θεσ.β:2,3 να μη σαλευθήτε ταχέως από του φρονήματός σας, μηδέ να θορυβήσθε, μήτε διά πνεύματος μήτε διά λόγου μήτε δι' επιστολής ως γραφομένης υφ' ημών, ότι τάχα επλησίασεν ημέρα του Χριστού. Ας μη σας εξαπατήση τις κατ' ουδένα τρόπον· διότι δεν θέλει ελθεί η ημέρα εκείνη, εάν δεν έλθη πρώτον η αποστασία και αποκαλυφθή ο άνθρωπος της αμαρτίας, ο υιός της απωλείας,

Αποκ.ιβ:6 Και η γυνή έφυγεν εις την έρημον, όπου έχει τόπον ητοιμασμένον από του Θεού, διά να τρέφωσιν αυτήν εκεί ημέρας χιλίας διακοσίας εξήκοντα.

#8. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗ ΓΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ.

Ο Ιούδας μιλά για τον Ενώχ που είναι τύπος του πιστού που ζει στις ημέρες πριν από το νόμο του Μωυσή. Ο Ενώχ περπατά με τον Θεό και μία ημέρα ο Θεός τον παίρνει απ’ αυτή τη γη, σαν τύπο της Αρπαγής. Ο Ενώχ δεν ήταν εβραϊκής καταγωγής και δεν είχε καμία σχέση με το Ισραήλ. Αυτός ο Ενώχ προφήτευσε ότι κατά τη δεύτερη έλευση, ο Ιησούς Χριστός θα επιστρέψει με τους εξαγορασμένους αγίους Του που έχει ήδη αρπάξει κοντά Του.

Ιούδ.α:14 Προεφήτευσε δε περί τούτων και ο Ενώχ, έβδομος από Αδάμ, λέγων, "Ιδού, ήλθεν ο Κύριος με μυριάδας αγίων αυτού,

#9. ΤΟ ΓΑΜΗΛΙΟ ΔΕΙΠΝΟ ΤΟΥ ΑΡΝΙΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ ΠΡΙΝ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΛΕΥΣΗ

Ένα θαυμαστό γεγονός συμβαίνει στον ουρανό, ακριβώς πριν από την Δεύτερη Έλευση του Ιησού Χριστού στη μάχη του Αρμαγεδδώνα, το υπέροχο γαμήλιο Δείπνο του Ιησού και της νύφης Του, της πλυμένης με το αίμα εκκλησίας Του. Είναι σημαντικό να προσέξει κανείς ότι, εάν το γαμήλιο Δείπνο συμβαίνει πριν από τη Δεύτερη Έλευση, αυτό σημαίνει ότι η εκκλησία είναι ήδη στον ουρανό με τον Ιησού. Σαν ταξίδι του μέλιτος έρχονται πάνω σε άσπρα άλογα εδώ στη γη κατά τη θριαμβευτική Δεύτερη Έλευση. Στην Αποκ.ιθ:11 ξεκινά ο «μήνας του μέλιτος» με καταπληκτικό τρόπο! Τα εδάφια αυτά απλά δείχνουν και αποδεικνύουν ότι η εκκλησία είναι ήδη στον ουρανό πριν από τη Δεύτερη Έλευση, γιατί δεν θα μπορούσε με κανέναν άλλο τρόπο να λάβει χώρα ο γάμος.

Αποκ.ιθ:7-9 Ας χαίρωμεν και ας αγαλλιώμεθα και ας δώσωμεν την δόξαν εις αυτόν, διότι ήλθεν ο γάμος του Αρνίου, και η γυνή αυτού ητοίμασεν εαυτήν. Και εδόθη εις αυτήν να ενδυθή βύσσινον καθαρόν και λαμπρόν· διότι το βύσσινον είναι τα δικαιώματα των αγίων. Και λέγει προς εμέ· Γράψον, Μακάριοι οι κεκλημένοι εις το δείπνον του γάμου του Αρνίου. Και λέγει προς εμέ· Ούτοι είναι οι αληθινοί λόγοι του Θεού.

Αποκ.ιθ:11 Και είδον τον ουρανόν ανεωγμένον, και ιδού ίππος λευκός, και ο καθήμενος επ' αυτόν εκαλείτο Πιστός και Αληθινός, και κρίνει και πολεμεί εν δικαιοσύνη.

Αποκ.ιθ:14 Και τα στρατεύματα τα εν τω ουρανώ ηκολούθουν αυτόν εφ' ίππων λευκών, ενδεδυμένοι βύσσινον λευκόν και καθαρόν.

#10. ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΣΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΝΩΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΩΤ, ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ

Ο Ιησούς στα Ευαγγέλια λέει ότι αυτό το χρονικό διάστημα θα είναι όπως στις ημέρες του Νώε, και όπως τις ημέρες του Λωτ. Λοιπόν, μιλάμε για συγκρουόμενα γεγονότα! Στις ημέρες του Νώε, σε πολύ λίγους ανθρώπους ειπώθηκε να «μπουν στην κιβωτό», και σώθηκαν όταν η πόρτα έκλεισε. Ο Ιησούς στο Ιωάν.ι λέει ότι Αυτός είναι η «θύρα», έτσι μπορούμε να δούμε ότι το να είναι κάποιος μέσα στην κιβωτό είναι μια εικόνα ή ένας τύπος του αναγεννημένου χριστιανού που είναι «εν Χριστώ Ιησού». Και όχι μόνο αυτό, αλλά προτού πέσει η κρίση, οι άνθρωποι στην κιβωτό σηκώθηκαν «πάνω και έξω» απ’ όσα επρόκειτο να συμβούν κάτω. Βλέπουμε λοιπόν, ότι αυτή είναι μια εικόνα της λυτρωμένης εκκλησίας του Ιησού - που είναι η θύρα - και φυλάσσεται πριν από την κρίση.

Στις μέρες του Λωτ, συμβαίνει το αντίθετο. Ο Λωτ δεν αποσύρεται, αλλά του ειπώθηκε να τρέξει να φύγει μακριά! Και που πήγε; Γιατί, οι άγγελοι του είπαν «διασώθητι εις το όρος»; Οι Εβραίοι, την περίοδο της στενοχωρίας του Ιακώβ, πρέπει να εισέλθουν εις τον βράχον και να κρυφθούν εις το χώμα, περιμένοντας 3,5 χρόνια, 1.260 ημέρες, για τον Κύριο, να έρθει να τους πάρει στην Δεύτερη Έλευση (Αποκ.ιθ:14). Με ποιους έρχεται ο Κύριος; Μα, με την εκκλησία!

Ματθ.κδ:37 και καθώς αι ημέραι του Νώε, ούτω θέλει είσθαι και η παρουσία του Υιού του ανθρώπου.

Λουκ.ιζ:28,29 Ομοίως και καθώς έγεινεν εν ταις ημέραις του Λώτ· έτρωγον, έπινον, ηγόραζον, επώλουν, εφύτευον, ωκοδόμουν· καθ' ην δε ημέραν εξήλθεν ο Λωτ από Σοδόμων, έβρεξε πυρ και θείον απ' ουρανού και απώλεσεν άπαντας.

Ο Νώε και ο Λωτ αντιπροσωπεύουν δύο τελείως διαφορετικά γεγονότα που έχουν δύο τελείως διαφορετικά συμπεράσματα. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με την Αρπαγή και τη Δεύτερη Έλευση. Είναι δύο τελείως διακριτά και διαφορετικά γεγονότα με δύο εκ διαμέτρου αντίθετα συμπεράσματα.