Ιούδ.α:3 Αγαπητοί, επειδή καταβάλλω πάσαν σπουδήν να σας γράψω περί της κοινής σωτηρίας, έλαβον ανάγκην να σας γράψω, προτρέπων εις το να αγωνίζησθε δια την πίστιν, ήτις άπαξ παρεδόθη εις τους αγίους.

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Ψαλμ. 18:2-3


Αναγκαστικοί δότες οργάνων όλοι οι Έλληνες

 Πόσοι Έλληνες γνωρίζουν άραγε ότι το δικαίωμα να είναι «δωρητές» οργάνων χάνεται και τη θέση του παίρνει νόμος που υποχρεώνει όλους να είναι πλέον «δότες» οργάνων;
Έναν νόμο που «βιάστηκε» να προωθήσει κακήν κακώς ο τότε υπουργός Υγείας κ. Ανδρέας Λοβέρδος με τη σύμφωνη γνώμη του πρώην πρωθυπουργού κ. Γιώργου Παπανδρέου στις 16 Ιουνίου 2011, χωρίς ονομαστική ψηφοφορία, από ένα Κοινοβούλιο πολιορκούμενο από πλήθος Ελλήνων πολιτών, μεταξύ Μνημονίου και Μεσοπρόθεσμου, κι ενόσω όλη η Ελλάδα περίμενε να δει αν ο πρωθυπουργός της παραιτείται ή όχι. 
 Το δικαίωμα της προσφοράς γίνεται υποχρέωση, σε μια παγκόσμια πρωτοτυπία που μόνο κινδύνους εγκυμονεί.
Μέχρι τώρα, η λήψη οργάνων γινόταν από όσους είχαν εκφράσει γραπτώς την επιθυμία τους αυτή στον ΕΟΜ (Εθνικός Οργανισμός Μεταμοσχεύσεων) ή όταν υπήρχε η συγκατάθεση των συγγενών για την αφαίρεση και δωρεά οργάνων προς μεταμόσχευση.

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Α' Κορινθίους (1)


Α. ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ

Αυτή η επιστολή γράφτηκε από τον απόστολο Παύλο όπως διαβάζουμε στο α:1 «Παύλος, προσκεκλημένος απόστολος Ιησού Χριστού δια θελήματος Θεού.....». 

Ακόμα στο ις:21 διαβάζουμε: «Ο δε ασπασμός εγράφη με την χείρα εμού του Παύλου». Ο Παύλος έγραψε αυτή την επιστολή πιθανόν την Άνοιξη του 57 μ.Χ. από την Έφεσο. Ξέρουμε δε ότι ήταν στην Έφεσο απ’ το ις:8 «θέλω δε μείνει εν Εφέσω έως της Πεντηκοστής».

Β. ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Η πόλη της Κορίνθου ήταν Ρωμαϊκή αποικία και βρισκόταν στον ισθμό της Κορίνθου, που ήταν ο κύριος εμπορικός δρόμος της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας μεταξύ Ανατολής και Δύσης. Μέσω των φυσικών λιμανιών της Κορίνθου διακινούταν το εμπόριο του κόσμου. Η πόλη καταστράφηκε απ’ τους Ρωμαίους το 146 π.Χ. αλλά ανοικοδομήθηκε με καθαρό λευκό μάρμαρο 100 χρόνια αργότερα απ’ τον Ιούλιο Καίσαρα.

Όταν  ο Παύλος πήγε για πρώτη φορά στην Κόρινθο το 51 μ.Χ. βρήκε μια ακμάζουσα εμπορική πόλη. Ήταν η μητρόπολη της Ελλάδας και η τέταρτη μεγαλύτερη πόλη της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, που την ξεπερνούσαν μόνο η Ρώμη, η Αλεξάνδρεια και η Αντιόχεια. Ο πληθυσμός ήταν κυρίως Έλληνες, με ανακατεμένες μειονότητες Ρωμαίων Ιουδαίων και άλλων εθνικοτήτων. Οι κάτοικοι της Κορίνθου επιδίδονταν σε θεάματα, διασκεδάσεις και ακολασίες πολλών ειδών. Η Κόρινθος ονομαζόταν η «Λαμπρή Έπαρση» της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας.

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Ψαλμός ιη:2



β Κορινθ. 11: 14-15


Για όσους και όσες περιεργάζονται τα αλλότρια

Πυκνώνουν οι συνάξεις ετερόκλητων ακροατηρίων, με μόνο γνώρισμα την ψυχική ανάταση των συμμετεχόντων, που κάποιοι ονομάζουν αναζωπυρώσεις του πνεύματος. Το φαινόμενο ξεκινά από τις ηγεσίες εκκλησιών, έχει παγκόσμιο χαρακτήρα και τελικό στόχο να ακυρώσει τα βήματα όσων είχαν εξέλθει από τον πεντηκοστιανισμό τον περασμένο αιώνα.

Είναι αποτέλεσμα της υποβάθμισης της βασικής διδασκαλίας της εκκλησίας χάριν της "ενότητας". Τα επιχειρήματα είναι παρόμοια με εκείνων που οικοδομούν μια γενικότερη τάση πανθρησκείας. Το μέσο είναι η ελλιπής σχέση με το λόγο του Θεού και η βασιζόμενη σέ κάποια εξωτερικά σημεία υπεραπλουστευμένη αντίληψη του τι σημαίνει αναγέννηση.

Φτωχαίνουμε έξι φορές πιο γρήγορα από ό,τι στην Ευρώπη

Σκληρές διαπιστώσεις από το Εθνικό Ινστιτούτο Εργασίας..

Με εξαπλάσιο ρυθμό αυξάνεται η φτώχεια στη χώρα μας, η οποία προσεγγίζει τα βαλκανικά κράτη του πρώην ανατολικού μπλοκ, σε σχέση με τον αντίστοιχο στα κράτη - μέλη της Ε.Ε., όπως διαπιστώνει στην ετήσια έκθεσή του το Εθνικό Ινστιτούτο Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού.

Η έκθεση του επίσημου κρατικού φορέα του υπουργείου Εργασίας που παρουσιάζει η Ελευθεροτυπία και αναμένεται να δοθεί στη δημοσιότητα το επόμενο δεκαήμερο, κάνει ορισμένες «προκλητικές» διαπιστώσεις για τα χαρακτηριστικά και τις εξελίξεις στην αγορά εργασίας.

Η έκθεση παρατηρεί ότι η Ελλάδα χαρακτηρίζεται από έντονη ανακατανομή εισοδήματος. Παρότι τα χρόνια προ της κρίσης υπήρξε σοβαρή αύξηση του ΑΕΠ, δεν παρατηρήθηκε ουσιαστική μείωση της ανισοκατανομής αυτής.

Έξοδος - ι

ι:1-20

8η πληγή: Ακρίδες που κατέφαγαν ότι απέμεινε.

Οι υπηρέτες του Φαραώ τον παροτρύνουν να τους αφήσει να φύγουν, αλλά αυτός δεν αφήνει τα παιδιά να φύγουν με τους μεγάλους. Ο Μωυσής δεν το δέχεται αυτό και η πληγή ξεκινάει. Ο Θεός πολλές φορές έχει χρησιμοποιήσει τα στοιχεία της φύσης (ακρίδες, σφήγκες) χωρίς ο άνθρωπος να μπορεί ν’ αντισταθεί, όσα όπλα κι αν έχει.

ΑΚΡΙΔΑ (Από το «Bible Dictionary» του Unger).
Στα Εβραϊκά λέγεται «Χαργκόλ» ή «Άρμπε». Η καταστροφή που μπορούν να επιφέρουν αυτά τα έντομα, τα έκανε μια απ’ τις 10 πληγές της Αιγύπτου.
Βρίσκονται στις νότιες έρημους (Σαχάρα, Αραβίας), αλλά από καιρού εις καιρόν, πολλαπλασιάζονται σε τεράστιους αριθμούς και σκορπίζονται σ’ όλο τον τόπο επιφέροντας καταστροφή. Τα ποιητικά και προφητικά βιβλία είναι γεμάτα από ζωηρές περιγραφές της καταστροφικότητάς τους καθώς και της αδυναμίας του ανθρώπου να τις αντιμετωπίσει. Οχτώ Εβραϊκές λέξεις αναφέρονται στις ακρίδες που μάλλον έχουν να κάνουν με τα διάφορα στάδια ανάπτυξης. Σίγουρα ήταν φαγώσιμες.

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Μάρκ. 1:17- Έλθετε οπίσω μου, και θέλω σας κάμει να γείνητε αλιείς ανθρώπων.


Η Ελληνίδα Αννα Φρανκ

Ο Βασίλης Λουλές καταγράφει στο ντοκιμαντέρ του τις ιστορίες πέντε Εβραιοπούλων από τη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα, τα Γιάννενα και τα Χανιά που κατάφεραν να γλιτώσουν από τους Ναζί, σε αντίθεση με 13.000 ομόθρησκα τους παιδιά που χάθηκαν στα κρεματόρια.
Στη φωτογραφία ο μικρός Σήφης με τη χριστιανή παραμάνα του, Αθηνά Βαρβατάκη, που τον έσωσε. Δίπλα: ο σκηνοθέτης Β. Λουλές.
Μια Ελληνίδα Αννα Φρανκ αποκαλύπτει στο ντοκιμαντέρ του «Φιλιά εις τα παιδιά» ο σκηνοθέτης Βασίλης Λουλές. Και η ταινία του, μια δουλειά έξι ετών, δεν αποτελεί άλλο ένα ντοκιμαντέρ για το Ολοκαύτωμα, αλλά ένα φιλμ «στη σκιά του Ολοκαυτώματος»: μια καταβύθιση στην ψύχη πέντε εβραιόπουλων από τη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα, τα Γιάννενα και τα Χανιά που κατάφεραν να επιβιώσουν διότι άλλαξαν όνομα και ταυτότητα και κρύφτηκαν σε σπίτια χριστιανών που τα διέσωσαν ρισκάροντας τη δική τους ζωή...

Ψαλμός κδ:3,4



Τις θέλει αναβή εις το όρος του Κυρίου; και τις θέλει σταθή εν τω τόπω τω αγίω αυτού; Ο αθώος τας χείρας και ο καθαρός την καρδίαν· όστις δεν έδωκεν εις ματαιότητα την ψυχήν αυτού και δεν ώμοσε μετά δολιότητος.

Ερμηνευτικά - 10

ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ

Είναι αναγκαίο να μελετήσουμε το θέμα και το σχέδιο του βιβλίου ή του κειμένου μέσα στο οποίο βρίσκονται οι ασαφείς λέξεις ή εκφράσεις που θέλουμε να ερμηνεύσουμε.

Όταν δεν μπορούν να μας βοηθήσουν ούτε τα συμφραζόμενα στην ερμηνεία, μ’ αυτό τον κανόνα κάνουμε άλλο ένα βήμα. Το θέμα και το σχέδιο ενός βιβλίου ή κειμένου μπορεί να βρεθεί όταν αναζητήσουμε την αιτία για την οποία γράφτηκε και τα πρόσωπα στα οποία απευθύνεται, αρχικά, αυτό το κείμενο.

Καμιά φορά ο σκοπός ή το σχέδιο ενός βιβλίου περιέχεται μέσα στο ίδιο το βιβλίο. Ο σκοπός ολόκληρης της Γραφής βρίσκεται στα εδάφια Ρωμ.ιε:4 & Β’ Τιμ.γ:16-17. 

Ο σκοπός που γράφτηκαν τα Ευαγγέλια είναι γραμμένος στο Ιωαν.κ:31 κι οι Παροιμίες στο Παρ.α:1-4.

Παλιά Αθήνα




















Η τελευταία περίοδος της πρωθυπουργίας του Χαρίλαου Τρικούπη (1893-1895) έληξε άδοξα. 

Έμεινε στην ιστορία σαν ο πρωθυπουργός της "πτωχεύσεως" και του αποδίδεται η φράση "δυστυχώς επτωχεύσαμεν" ενώπιον της Βουλής, την οποία, όμως ουδέποτε διετύπωσε, όπως αποδεικνύεται από την ανάγνωση των πρακτικών της Βουλής.

Μάνος και Ιωάννα

Καθώς στεκόταν μπρος στην τάξη της την Ε' δημοτικού, την πρώτη ημέρα του σχολείου η κυρία Ιωάννα είπε στα παιδιά ένα ψέμα.

Όπως οι περισσότερες δασκάλες, κοίταξε τους μαθητές της και είπε ότι τους αγαπούσε όλους το ίδιο.

Αλλά αυτό ήταν αδύνατον, διότι εκεί στην μπροστινή σειρά, βυθισμένο στο κάθισμά του ήταν ένα μικρό αγόρι, ο Μάνος Μανούσος.

Η κυρία Ιωάννα είχε παρακολουθήσει τον Μάνο την προηγούμενη χρονιά και είχε προσέξει ότι ο Μάνος δεν έπαιζε καλά με τα άλλα παιδιά.

Τα ρούχα του ήταν τσαλακωμένα. Πάντα φαινόταν ότι χρειαζόταν μπάνιο.  Ο Μάνος ήταν πολύ δυσάρεστος.

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Το πείραμα με το βιολιστή στο μετρό

1097 επιβάτες πέρασαν τυχαία μπροστά από έναν από τους μεγαλύτερους βιολιστές στον κόσμο. Πόσοι από από αυτούς σταμάτησαν να ακούσουν τη μουσική του;

Κάποιο κρύο πρωινό του Ιανουαρίου του 2007, ένας άντρας κάθισε σε ένα κεντρικό σταθμό του μετρό, δίπλα σε έναν κάδο σκουπιδιών και ξεκίνησε να παίζει το βιολί του. Έπαιξε για περίπου 45 λεπτά. Κατά τη διάρκεια αυτών των 45 λεπτών, δεδομένου ότι ήταν ώρα αιχμής, πέρασαν από μπροστά του αρκετές χιλιάδες άνθρωποι, οι περισσότεροι πηγαίνοντας στη δουλειά τους.

Τρία λεπτά μετά την έναρξη της μουσικής, ένας μεσήλικος κύριος παρατήρησε ότι υπήρχε ένας μουσικός που έπαιζε βιολί, τον κοίταξε για λίγα δευτερόλεπτα και συνέχισε το βιαστικό του βηματισμό. Ένα λεπτό αργότερα, ο βιολιστής εισέπραξε το πρώτο του δολάριο, από μια κυρία που το πέταξε στο καπέλο του καθώς περνούσε από μπροστά του χωρίς να σταματήσει καθόλου. Λίγο αργότερα, κάποιος ακούμπησε στον τοίχο και τον άκουσε για λίγο, αλλά μετά κοίταξε το ρολόι του και έφυγε βιαστικός.

Η έννοια της εν Χριστώ ελευθερίας

Υποθέτω ότι για τους περισσότερους από μας η έννοια της εν Χριστώ ελευθερίας φέρνει αυτόματα στη σκέψη δύο κυρίως φράσεις από την Καινή Διαθήκη. Η πρώτη ανήκει στον απόστολο Παύλο: «εν τη ελευθερία λοιπόν με την οποίαν ηλευθέρωσεν υμάς ο Χριστός μένετε σταθεροί, και μη υποβληθήτε πάλιν εις ζυγόν δουλείας» (Γαλ.ε:1).

Η δεύτερη φράση έχει βγει από το στόμα του Κυρίου: «εάν  ο Υιός σας ελευθερώσει, όντως ελεύθεροι θέλετε είσθαι» (Ιω.η:36).

Σαν συμπλήρωμα αυτών των εδαφίων έρχονται άλλα δύο μέρη να προσδιορίσουν τις προϋποθέσεις για νάναι η ελευθερία μας αληθινή «εν Χριστώ» ελευθερία, σε αντιδιαστολή με τον τρόπο που αντιλαμβάνεται ο υπόλοιπος κόσμος την έννοια της ελευθερίας. Το πρώτο μέρος βρίσκεται πάλι στη Γαλ.ε:13 «μόνον μη μεταχειρίζεσθε την ελευθερίαν εις αφορμήν της σαρκός, αλλά δια της αγάπης δουλεύετε αλλήλους», που θα πει «με αγάπη υπηρετείτε ο ένας τον άλλο».

Το δεύτερο μέρος βρίσκεται στην Α’ Κορ.ι:29, όπου ο Παύλος εξετάζοντας το θέμα των ειδωλοθύτων αναρωτιέται: «αλλά γιατί η δική μου ελευθερία συμπεριφοράς πρέπει να ρυθμίζεται ανάλογα με τη συνείδηση του άλλου;» για να δώσει αμέσως παρακάτω την απάντηση: «να ζείτε έτσι που να μη σκανδαλίζονται από τη διαγωγή σας ούτε οι ιουδαίοι ούτε οι εθνικοί ούτε η εκκλησία του Θεού».

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Ιωαν. 2:19


επτά χρόνια φυλακή επειδή πεινούσαν…

Επτά χρόνια κάθειρξη χωρίς αναστολή επέβαλε χθες το κακουργιοδικείο Λάρισας σε βάρος τριών υπηκόων Αλβανίας, οι οποίοι το 2007 έσφαξαν και έψησαν μία προβατίνα, επειδή ήταν νηστικοί. Το περιστατικό συνέβη στην Ευξεινούπολη. Ο ηλικιωμένος βοσκός διαπιστώνοντας τη θανάτωση της προβατίνας, κατήγγειλε το περιστατικό στην Αστυνομία. Μετά από έρευνα οι αστυνομικοί εντόπισαν τους δράστες, τρεις Αλβανούς, οι οποίοι διέμεναν στην ευρύτερη περιοχή των Φαρσάλων. Ζούσαν σε άθλιες συνθήκες και η πείνα τούς οδήγησε στο μαντρί του ηλικιωμένου

Σε βάρος των τριών Αλβανών σχηματίστηκε δικογραφία με την κατηγορία της ζωοκλοπής σε βαθμό πλημμελήματος. Στο πρωτόδικο δικαστήριο στο Βόλο οι Αλβανοί αθωώθηκαν, αφού εμφανίστηκε ο βοσκός και εξήγησε την κατάστασή τους. Δήλωσε ότι δεν επιθυμούσε την ποινική τους δίωξη γιατί το έκαναν επειδή πεινούσαν οι ίδιοι και τα παιδιά τους.

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ - Τα πάντα κοινά

Πραξ.δ:31-37 & ε:1-16

Α. Ο ΒΑΡΝΑΒΑΣ
Ο Βαρνάβας είναι ένας απ’ τους πιο ευγενικούς χαρακτήρες στη Βίβλο. Το όνομά του σημαίνει «Υιός παρηγοριάς», και σίγουρα εκφράζει τον αληθινό χαρακτήρα αυτού του τόσο καλού χριστιανού αδελφού.
Ήταν Λευίτης, καταγόταν απ’ την Κύπρο και προφανώς πολύ πλούσιος. Στις Πραξ.ια:24 περιγράφεται σαν αγαθός άνθρωπος πλήρης πνεύματος Αγίου και πίστης. Ήταν θείος του Ιωάννη Μάρκου και αδελφός της μητέρας του Μάρκου Μαρίας. Η Μαρία ήταν κι αυτή αρκετά πλούσια κι ήταν στο σπίτι της που μαζευόταν η εκκλησία (Πραξ.ιβ:12).
Ο Βαρνάβας σύστησε τον Παύλο στους αποστόλους (Πραξ.θ:27). Αυτός επίσης πήγε στην Ταρσό για να φέρει τον Παύλο όταν χρειάστηκαν ένα δάσκαλο στην Αντιόχεια (Πραξ.ια:25-26). Συνόδεψε τον Παύλο στο πρώτο του ιεραποστολικό ταξίδι. Ο Βαρνάβας ήταν αποφασισμένος ότι έπρεπε να δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία στον Ιωάννη Μάρκο και αυτό έγινε αιτία να χωρίσουν με τον Παύλο.
Ο Βαρνάβας ήταν γενναίος άνθρωπος, τέλεια αφιερωμένος στο έργο του Θεού.  Αγαπούσε τον Κύριο και τους αδελφούς τόσο πολύ, που πούλησε το χωράφι του κι έφερε τα χρήματα στα πόδια των αποστόλων.

Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης "κόπτεται" για τα δικαιώματα των αστέγων...

"Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης... Υποδεικνύει προς όλους τους τηλεοπτικούς και σταθμούς της χώρας όπως: Μη προβάλουν την...εικόνα α) προσώπων ευρισκομένων σε κατάσταση κοινωνικής εξαθλίωσης ή ενδείας άνευ ρητής ή σιωπηράς συναινέσεώς αυτών.."

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΗ ΜΟΡΦΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ.... ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΝ "ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ" ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. (Αν δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για την φτώχεια , κρύψε την !)

Η επόμενη φάση θα είναι να εξαφανίζουν τους άστεγους..όχι απαραίτητα μόνο από την τηλεόραση.. 

Καλημέρα


Γάμος

Και ηγάπησεν ο Ιακώβ την Ραχήλ· και είπε, Θέλω σε δουλεύει επτά έτη διά την Ραχήλ, την θυγατέρα σου την μικροτέραν.... Και εδούλευσεν ο Ιακώβ διά την Ραχήλ επτά έτη· και εφαίνοντο εις αυτόν ως ημέραι ολίγαι, διά την προς αυτήν αγάπην αυτού. Γέν.κθ:18,20

Σωστό και λάθος


Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Πανοραμική Αθήνα

Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Γέννηση και παιδικά χρόνια

Ματθαίος  κεφ. 1 & 2   Λουκάς    κεφ. 1 & 2

A. O ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ

Ο Θεός προόριζε το γιο Του να γεννηθεί από μια γυναίκα, ώστε να ζήσει σαν άνθρωπος.

Γέν.γ:15   «Και έχθραν θέλω στήσει αναμέσον σου και της γυναικός και αναμέσον του σπέρματός σου και του σπέρματος αυτής αυτό θέλει σου συντρίψει την κεφαλήν, και συ θέλεις κεντήσει την πτέρνα αυτού»

Γαλ.δ:4   «Οτε όμως ήλθε το πλήρωμα του χρόνου εξαπέστειλεν ο Θεός τον Υιόν αυτού, όστις εγεννήθη εκ γυναικός και υπετάγη εις τον νόμον».

Η Μαρία, παρθένος  της Ναζαρέτ, εκλέχτηκε για την τιμή να γίνει η μητέρα του Γιου του Θεού. Έξι μήνες μετά από την αγγελική προσφώνηση, ότι επρόκειτο να γεννηθεί ο Ιωάννης ο Βαπτιστής, ένας άγγελος πληροφόρησε τη Μαρία ότι θα γινότανε η μητέρα του Λυτρωτή. Το άγιο Πνεύμα θα την επισκίαζε και το παιδί που θα γεννιότανε θα ήταν ο Γιος του Θεού.  Η Μαρία είχε ευνοηθεί από το Θεό με το προνόμιο που επιθυμούσαν οι Εβραίες μητέρες να τους δοθεί η τιμή να γεννήσουν το Μεσσία.

το δελφίνι που «ζήτησε» βοήθεια από δύτες..

Τον γύρο των social media έχει κάνει η συγκλονιστική ιστορία του δελφινιού που «ζήτησε» βοήθεια από μια ομάδα δυτών, προκειμένου να ελευθερωθεί από ένα γάντζο που είχε πιαστεί στα πλευρά του.
Το εκπληκτικό συμβάν έλαβε χώρα σε θάλασσα της Χαβάη, όταν το δελφίνι εντόπισε μια ομάδα δυτών που απολάμβανε τα υποθαλάσσια τοπία και αμέσως κατευθύνθηκε προς το μέρος τους, σπρώχνοντας το σώμα του προς τον αρχηγό του γκρουπ, Κέλερ Λάρος.
Ο κ. Λάρος δήλωσε: «Ο τρόπος με τον οποίο ήρθε σε εμένα και άρχισε να με σπρώχνει με το σώμα του μου έδωσε να καταλάβω αμέσως πως κάτι δεν πήγαινε καλά. Το δελφίνι ήρθε και μου “ζήτησε” βοήθεια γιατί είχε πιαστεί από ένα γάντζο ψαρέματος. Ήταν πραγματικά εκπληκτικό. Όλη την ώρα που προσπαθούσα, το δελφίνι περίμενε υπομονετικά να τα καταφέρω. Είναι πραγματικά πανέξυπνα ζώα».

koolnews.gr

Ο Χριστός, ο μεσίτης μας

Α' Τιμ.β:5,       Εβρ.ζ:25

«Τίνα με λέγουσιν οι άνθρωποι ότι είμαι εγώ ο Υιός του ανθρώπου;» 
(Ματθ.ις:13).

Αυτή είναι μια από τις πιο γνωστές και πιο σημαντικές ερωτήσεις που έκανε ο Χριστός στους μαθητές Του. Η απάντηση που έδωσαν οι μαθητές Του, ήταν τίμια, ειλικρινής, αντιπροσωπευτική των απόψεων που κυκλοφορούσαν εκείνη την εποχή που ο Χριστός ακόμη ήταν εδώ. Και εκείνοι είπαν: Άλλοι μεν για τον Βαπτιστή Ιωάννη· άλλοι δε για τον Ηλία, και άλλοι για τον Ιερεμία ή για έναν από τους Προφήτες (Ματθ.ις:14).

Αυτό σημαίνει πως διαφορετικοί άνθρωποι, πίστευαν διαφορετικά πράγματα. Αυτό, γιατί άραγε συνέβαινε; Μήπως τους μπέρδεψε ο Χριστός; Ή μήπως οι άνθρωποι τελικά, ό,τι και να πει ή να κάνει ο Χριστός θα πιστεύουν αυτά που θέλουν να πιστεύουν; Μια ματιά να ρίξει κάποιος στα ευαγγέλια θα διαπιστώσει πως ο Χριστός είναι πολύ ξεκάθαρος σε αυτά που λέει και σε αυτά που κάνει.

Όμως, ό,τι και να κάνει ή να πει ο Χριστός, πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι που θα πιστεύουν αυτά που θέλουν, για διάφορους λόγους ο καθένας. 

Σήμερα αν ρωτήσεις τους ανθρώπους εδώ στην Ελλάδα που είναι χώρα με πολύ έντονο το θρησκευτικό συναίσθημα, θα πάρεις διάφορες απαντήσεις. Ακόμη και όταν πάρεις απαντήσεις θεολογικά σωστές, πάλι αξίζει να ρωτήσει κάποιος, «τι εννοείς μ’ αυτό;»

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Ερώτηση


Βοηθά η Βίβλος στη λήψη αποφάσεων;

Κάποιος αδελφός είχε μια σπουδαία απορία. Ήθελε να πληρο­φορηθεί σχετικά με τις συναντήσεις γνωρι­μίας ανάμεσα σ’ ένα αγόρι κι ένα κορίτσι. Δεν τον ενδιέφερε η γνώμη κάποιου, αλλά εκείνο που η Αγία Γραφή διδάσκει. (π.χ. Τι οδηγίες υπάρχουν σχετικά με την κα­τάλληλη ηλικία, καθώς επίσης και για το είδος των εκδηλώσεων που ταιριάζουν στις συνα­ντήσεις αυτές). Έπρεπε να πάρει σοβαρές απο­φάσεις και ήθελε να βαδίζει σύμφωνα με τις Γραφές.

Βέβαια, η Βίβλος δεν αναφέρει τίποτα σχετικά μ' αυτές τις συναντήσεις, κι αυτό ακριβώς επειδή εκείνη την εποχή δεν υπήρχαν τέτοιες συνήθειες. Οι γάμοι τακτοποιούνταν από τους γονείς των νέων αποκλειστικά.

Ποινή αργίας 10 ημερών... σε ιερέα

Απίστευτο και όμως αληθινό..Σε μητρόπολη της Θεσσαλίας έπεσε ιερή καμπάνα σε ιερέα ενός μικρού χωριού με ποινή αργίας 10 ημερών γιατί δεν έπιασε το στόχο που η οικονομική επιτροπή της μητροπόλεως είχε θέσει!

Δηλαδή να το κάνουμε λιανά τιμωρήθηκε παπάς ενός μικρού χωριού του κάμπου της Θεσσαλίας επειδή δεν έφερε τα απαιτούμενα χρήματα στην μητρόπολη...
Όταν ο παπάς δικαιολογήθηκε ότι λόγω της κρίσης οι ενορίτες του δεν έχουν χρήματα να ρίξουν στο παγκάρι, εισέπραξε την ποινή των ημερών αργίας...

neakaipalaia.blogspot

Αυνανισμός

Ερώτηση: Είμαι και εγώ ένας νέος του 21ου αιώνα και έχω ένα μεγάλο πρόβλημα όπως πολλοί άλλοι της ηλικίας μου. Η διάφορα όμως είναι ότι αυτοί δεν γνωρίζουν την αλήθεια ενώ εγώ τη γνωρίζω και εξακολουθώ να την πράττω. Μιλώ για την αυτοϊκανοποίηση ή τον αυνανισμό. Έχει χρόνια που προσπαθώ να νικήσω αυτόν τον πειρασμό και δεν τα καταφέρνω. Ίσως επειδή δεν το προσπάθησα όπως έπρεπε. Πάω εκκλησία κάθε Κυριακή, προσεύχομαι όμως πάλι δεν τα καταφέρνω. Μπορείτε να μου προτείνετε μερικούς τρόπους έτσι ώστε να νικήσω αυτό τον πειρασμό;
Αγαπητέ φίλε,
Σε συγχαίρουμε για την τόλμη σου να αναφέρεις το πρόβλημα σου αυτό και να ζητήσεις βοήθεια. Υπάρχουν πολλοί άλλοι νέοι που έχουν το ίδιο πρόβλημα και δεν τολμούν να το αποκαλύψουν ή να ζητήσουν κάποια συμβουλή για να το ξεπεράσουν. Η τόλμη σου δείχνει την επιθυμία σου να το υπερνικήσεις.

Καλημέρα (με χαμόγελο)


Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013


Άτομο με κινητικά προβλήματα δώρισε την αποζημίωσή του για να εγχειρισθεί παιδί

Eνας νέος άνθρωπος  από τη Χίο ,  άτομο με ειδικές ανάγκες που πριν από λίγες μέρες πέτυχε να κερδίσει τη μονιμοποίησή του δικαστικά στη δημοτική επιχείρηση Χίου (καθώς η διοίκησή της δια του προέδρου της τον στήριξαν στο δικαστήριο) , τους άφησε όλους άφωνους, όταν την αναδρομική αποζημίωση που έλαβε (περίπου 3.000 ευρώ), χωρίς δεύτερη σκέψη την έδωσε σε συνάδελφό του, του οποίου το παιδί αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας και πρέπει να χειρουργηθεί στην Αθήνα.

Πηγή: chiospress.gr

Καθημερινά


Νύμφη Χριστού

Η Βίβλος μιλάει για Εκκλησία και για εκκλησίες. 

Αν και οι χριστιανοί παρουσιάζονται να έχουν ελλείψεις και ελαττώματα, η εκκλησία πάντα παρουσιάζεται σαν ΕΝΔΟΞΗ ΚΑΙ ΑΓΝΗ ΝΥΜΦΗ, «μη έχουσα κηλίδα ή ρυτίδα ή τι των τοιούτων (...) αγία και άμωμος» (Εφεσ.ε:28). Ο Παύλος θα γράψει: «σας ηρραβώνισα με ένα άνδρα, διά να σας παραστήσω παρθένον αγνήν εις τον Χριστόν» (Β’ Κορ.ια:2) και επίσης «ημείς κηρύττομεν, (...) διά να παραστήσωμεν πάντα άνθρωπον τέλειον εν Χριστώ Ιησού» (Κολ.α:28).

Ισότητα δεν είναι απαραίτητα και δικαιοσύνη


Έξοδος - θ

θ:1-7

5η πληγή: Θανατικό βαρύ σφόδρα.

Οι πληγές όσο προχωράνε βαραίνουν και γίνονται πιο σκληρές. Όσο παρακούμε το Θεό, τα πράγματα γίνονται πιο σκληρά και πιο δύσκολα μέχρι να σπάσουμε μπροστά Του και να ταπεινώσουμε κάθε έπαρση που παραμένει μέσα μας και σκληραίνει την καρδιά. Τώρα πια, οι μάγοι δεν υπάρχουν.

Για τον Φαραώ ήταν δύσκολο ν’ αφήσει να φύγουν 3 εκατομμύρια άνθρωποι που μπορούσε να τους κάνει ότι θέλει.

Στο εδάφιο 6 λέει ότι «απέθανον πάντα τα κτήνη», αλλά αυτό πρέπει να το δούμε σε σχέση με το εδάφιο 19 όπου τα ζώα προστατεύονται από την 7η πληγή. Με τη λέξη «πάντα» αναφέρεται μάλλον στα ζώα που ήταν έξω, στους αγρούς, εκείνη την ώρα (εδ.3).

Αυτή η πληγή ήταν μεγάλη οικονομική καταστροφή για την Αίγυπτο: βόδια που χρησιμοποιούσαν για όργωμα, καμήλες, άλογα για μεταφορές, προβατοειδή για γάλα. Η θεά των αγελάδων Χατμόρ, συμβολιζόταν με ανθρώπινο σώμα και κεφάλι αγελάδας. Ακόμα ο «Άπις» ήταν ο ιερός ταύρος με το τρίγωνο της αιωνιότητας στο μέτωπό του.

καλημέρα


Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ - Προς Ρωμαίους (4)

Κεφάλαια θ - ις


Α. ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  Ρωμ.θ - ια

1. Γιατί ο Ισραήλ μπήκε στο περιθώριο.
             
Ο Παύλος έκφρασε τη βαθιά του λύπη για την κατάσταση που επικρατούσε στον Ισραήλ εξαιτίας του ότι απέρριψαν το Χριστό. Μετά, απαρίθμησε τα ιδιαίτερα προνόμια που απήλαυσε ο Ισραήλ. Στα εδ. 4 & 5 αναφέρονται οχτώ απ’ αυτά: υιοθεσία, δόξα, διαθήκη, Νόμος, λατρεία, επαγγελίες, πατέρες και Χριστός.
             
Ο Ισραήλ είχε μια πνευματική εκλογή. Ο Παύλος έδειξε ότι δεν δικαιώθηκαν με το να λένε, ότι ο Θεός είναι άδικος επειδή είχε χαρίσει τη σωτηρία και στους Εθνικούς. Κατηγόρησαν το Θεό, λέγοντας, ότι τους είχε βάλει στο περιθώριο, αντικαθιστώντας τους με τους Εθνικούς. Ο Παύλος τους δίδαξε, ότι ο Θεός είναι δίκαιος. Πάντοτε ενδιαφερόταν για όλους τους ανθρώπους, αν και οι Ιουδαίοι Τον νόμιζαν σαν «εθνικό τους Θεό» που θα ενδιαφερόταν μόνο γι’ αυτούς. Αλλά δεν ήταν αυτός ο λόγος. Κανένα έθνος ή κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να δικαιωθεί ενώπιόν Του αν δεν πιστεύει στο λόγο Του.

Διαφορετικές οπτικές γωνίες


Ένα τεχνητό νησί «μπαταρία» σχεδιάζει το Βέλγιο

Την πρόθεσή του να δημιουργήσει ένα τεχνητό νησί, σε σχήμα περίπου ενός πετάλου, στα ανοικτά της Βόρειας Θάλασσας με στόχο την αποθήκευση της πλεονάζουσας  ενέργειας που παράγεται από τα αιολικά πάρκα ανακοίνωσε το Βέλγιο.

Το φιλόδοξο σχέδιο παρουσιάστηκε αυτή την εβδομάδα από τον αρμόδιο υπουργό του Βελγίου και προβλέπεται πως το έργο θα έχει ολοκληρωθεί εντός πέντε ετών σε απόσταση περίπου τριών έως τεσσάρων χιλιομέτρων από την ακτή κοντά στο χωριό Wenduine της επαρχίας West Flanders.

Ιερός πόλεμος


Παλιά Αθήνα